Opis Projektu
Aktualności
Zakres robót
Postęp robót
Graficzny postęp robót
Postęp prac i robót
Zaawansowanie finansowe
Zaawansowanie rzeczowe
Galeria
Obiekty
Podwykonawcy
Kontakt
Menu
Opis Projektu
Aktualności
Zakres robót
Postęp robót
Graficzny postęp robót
Postęp prac i robót
Zaawansowanie finansowe
Zaawansowanie rzeczowe
Galeria
Obiekty
Podwykonawcy
Kontakt
Zdjęcia z ziemi, tydzień 79 – 09 Lipiec 2024
17 lipca, 2024
Wykonanie warstwy wiążącej z AC w km 6+900 – 7+200 jezdnia lewa
Wykonanie warstwy wiążącej z AC w km 6+900 – 7+200 jezdnia lewa
Wykonanie warstwy wiążącej z AC w km 6+900 – 7+200 jezdnia lewa
Wykonanie warstwy wiążącej z AC w km 9+500 – 9+700 jezdnia prawa
Wykonanie warstwy wiążącej z AC w km 9+500 – 9+700 jezdnia prawa
Betonowanie oczepu muru oporowego z gruntu zbrojonego KO-11
Montaż krawężnika zanikającego na dojeździe PG-4
Montaż prefabrykowanego zbrojenia i deskowania segmentu nawisowego MGP-3
Montaż prefabrykowanego zbrojenia i deskowania segmentu nawisowego MGP-3
Montaż prefabrykowanego zbrojenia i deskowania segmentu nawisowego MGP-3
Montaż prefabrykowanego zbrojenia i deskowania segmentu nawisowego MGP-3
Prace związane z dociążeniem zbiornika ZB1
Prace związane z dociążeniem zbiornika ZB1
Prace związane z dociążeniem zbiornika ZB1
Prace związane z wykonaniem nasyp drogowego oraz branży kanalizacyjnej w km 1+500 do obiektu MGP-1
Prace związane z wykonaniem nasyp drogowego oraz branży kanalizacyjnej w km 1+500 do obiektu MGP-1
Prace związane z wykonaniem nasyp drogowego oraz branży kanalizacyjnej w km 1+500 do obiektu MGP-1
Prace związane z wykonaniem obrzeży ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulicy Zatorskiej
Prace związane z wykonaniem obrzeży ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulicy Zatorskiej
Prace związane z wykonaniem warstwy podbudowy pomocniczej na JD-3P
Prace związane z wykonaniem warstwy podbudowy pomocniczej na JD-3P
Prace związane z wykonaniem warstwy podbudowy pomocniczej na JD-3P
Profilowanie podbudowy zasadniczej z kruszywa w km 8+300 – 8+550 jezdnia prawa
Profilowanie podbudowy zasadniczej z kruszywa w km 8+300 – 8+550 jezdnia prawa
Profilowanie podbudowy zasadniczej z kruszywa w km 8+300 – 8+550 jezdnia prawa
Profilowanie podbudowy zasadniczej z kruszywa w km 8+550 – 8+650 jezdnia prawa
Profilowanie podbudowy zasadniczej z kruszywa w km 8+550 – 8+650 jezdnia prawa
Profilowanie podbudowy zasadniczej z kruszywa w km 8+550 – 8+650 jezdnia prawa
Profilowanie podbudowy zasadniczej z kruszywa w km 8+550 – 8+650 jezdnia prawa
Transport kruszywa do wykonania nasyp w km 1+500 do obiektu MGP-1
Transport kruszywa do wykonania podbudowy zasadniczej na JD-5L
Transport kruszywa do wykonania podbudowy zasadniczej w km 8+300 – 8+550
Transport kruszywa do wykonania podbudowy zasadniczej w km 8+300 – 8+550
Transport kruszywa do wykonania podbudowy zasadniczej w km 8+300 – 8+550
Transport kruszywa do wykonania podbudowy zasadniczej z magazynu przy PG-4
Wykonanie nasypu w pasie rozdziału w km 0+669 – 1+450
Wykonanie nasypu w pasie rozdziału w km 0+669 – 1+450
Wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa w km 2+100 – 2+250
Wykonanie podbudowy z kruszywa na Dojazd 1L
Wykonanie podbudowy zasadniczej oraz prace brukarskie związane z wykonaniem krawężnika na ul. PławskiejOfiar Faszyzmu – etap 2
Wykonanie warstwy wiążącej z AC ul. Zatorska jezdnia prawa
Wykonanie warstwy wiążącej z AC w km 6+900 – 7+200 jezdnia lewa
Wykonanie warstwy wiążącej z AC w km 6+900 – 7+200 jezdnia lewa
Wykonanie warstwy wiążącej z AC w km 6+900 – 7+200 jezdnia lewa
Wykonanie warstwy wiążącej z AC w km 6+900 – 7+200 jezdnia lewa
Ostatnia aktualizacja:
03
.10.2024 r.
Liczba odwiedzin:
80336
Projekt i wykonanie:
M2 Studio